Pages

Sunday 17 March 2013

GIVEAWAY : Gempak Bersama Nazlyizan


Link untuk join Giveaway Gempak Bersama dibawah.



Tags : 
ashriefamily
rina man
nurams naz


Syarat-syarat WAJIB :-
  1. Follow blog Ku Ada Kamu
  2. Follow blogshop sponsor Nazlyizan Craft
  3. Follow blog sponsor Nuramsnaz
  4. LIKE Facebook Fanpages DISINI dan DISINI
  5. LIKE Page sponsor pingje.org DISINI

Tugasan WAJIB :-
  1. Tinggalkan alamat FB @ email di kotak komen --> INI (senang nk contact jika menang)
  2. Buat Tajuk Entry " GIVEAWAY : Gempak Bersama Nazlyizan "
  3. Tepek banner segmen di entry dan backlink ke entry ini
  4. Tag 3 orang dan pastikan mereka tahu
  5. Tinggalkan link Entry Giveaway di kotak komen ini (tempat lain tak layan)
  6. Promot Giveaway ini utk menang hadiah Top Referrer


Hadiah yang menanti pemenang :-

  1. 3x pemenang utama - keychain hp love + sepasang brooch + keychain dari cameron
  2. 4x pemenang sampingan - sepasang brooch + keychain dari cameron
  3. 13x pemenang saguhati - belian 3 - 5 barang di Nazlyizan Craft [ free postage ] + keychain dari cameron
  4. 4x pemenang top referrer - belian 3 - 5 barang di Nazlyizan Craft [ free postage ] + Hadiah misteri 
  5. 1x Hadiah utk peserta yg Bertuah - Banner size 230X90 selama sebulan di Header pingje.org
***free postage adalah sah untuk sekali belian sahaja.

Tarikh tutup Giveaway : 20.03.2013

0 comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

~Semua Pesanan dan Pertanyaan akan dibalas dari jam 6.00 pm-11.00pm. Harap maklum =)

Name:
Email Address:
Contact No :
Delivery Address :
Item to Purchase :

This form powered by Freedback
 

BERITA TERKINI

Saya sedang mencari pengedar yang serius dan minat untuk menjadi sebahagian dari jaringan saya.

Saya juga menerima tempahan produk BSY Noni melalui blog.

Hubungi atau sms saya di talian
019-297 7142.

TERMA & SYARAT PEMBELIAN

Peringatan kepada pelanggan yang dihormati, sekiranya anda membuat pesanan melalui borang, dan email, sila check email untuk pengesahan order. Kami tidak akan balas melalui sms kecuali ada sebab-sebab tertentu. Order melalui sms akan dibalas melalui sms juga. Terima kasih=)

Ps: mohon maklumkan kepada kami jika anda sudah menerima barang, dan maklumkan kepada kami segera sekiranya barang tidak sampai dalam masa 5-7 hari. tq

SIAPA SAYA

Saya adalah stokis Perak yang sah untuk BSY Fed Noni.

Sertai saya untuk menjana pendapatan sampingan mahupun tetap.

Produk Noni telah digunakan sendiri oleh keluarga saya dan hasilnya amat berkesan sekali.

Silakan cuba dan rasakan sendiri khasiatnya..