Pages

Friday 8 March 2013

Testimoni Pengguna Bergambar

Penyakit Soriasis (Kulit)




Penyakit Kencing Manis & Penyakit Stroke



Penyakit Untut (Bengkak Lutut)





Puan Shahriza (Bekas Pramugari)
Umur 38 Tahun - Masalah Sakit Bengkak Lutut (Untut) Selama 18 Tahun
" Dah cuba macam2 produk tapi tak begitu nampak kesan sangat tetapi setelah guna noni selama 2 bulan sebanyak 50 botol kecil..

Mula guna sehari 2 kali tak nampak kesan sangat kemudian tambah 8 kali sehari..

Badan terasa lebih kuat & sihat, dulu kerap demam tiap2 minggu secara tiba2 sekarang dah o.k,lebih senang buang air kecil, lutut dah tak sakit 

Kulit tak kering lagi dan semakin lembap, kaki dulunya sejuk kini dah terasa panas,bengkak di kaki dan lutut dah semakin kurang dan tak membesar dan berat

Badan dari 160 kilo sekarang dah tinggal 134 kilo susut 26 kilo…..alhamdulillah…. "

0 comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

~Semua Pesanan dan Pertanyaan akan dibalas dari jam 6.00 pm-11.00pm. Harap maklum =)

Name:
Email Address:
Contact No :
Delivery Address :
Item to Purchase :

This form powered by Freedback
 

BERITA TERKINI

Saya sedang mencari pengedar yang serius dan minat untuk menjadi sebahagian dari jaringan saya.

Saya juga menerima tempahan produk BSY Noni melalui blog.

Hubungi atau sms saya di talian
019-297 7142.

TERMA & SYARAT PEMBELIAN

Peringatan kepada pelanggan yang dihormati, sekiranya anda membuat pesanan melalui borang, dan email, sila check email untuk pengesahan order. Kami tidak akan balas melalui sms kecuali ada sebab-sebab tertentu. Order melalui sms akan dibalas melalui sms juga. Terima kasih=)

Ps: mohon maklumkan kepada kami jika anda sudah menerima barang, dan maklumkan kepada kami segera sekiranya barang tidak sampai dalam masa 5-7 hari. tq

SIAPA SAYA

Saya adalah stokis Perak yang sah untuk BSY Fed Noni.

Sertai saya untuk menjana pendapatan sampingan mahupun tetap.

Produk Noni telah digunakan sendiri oleh keluarga saya dan hasilnya amat berkesan sekali.

Silakan cuba dan rasakan sendiri khasiatnya..